SpeAciaL tHaNx . . .

selamat malam . . .
malam ni aku nak mengucapkan ucapan terima kasih yang istemewa untuk beberapa individu. . .

special thank pada malam nie ditujukan kepada Ainny comot kerana sudi menolong aku untuk menghias blog aku...walaupun dia tak ikhlas sebab minta upah tapi KESAH PULAK AKU kn. . .haahahahaha 
aku minta tolong kat minah ni sebab dia ni da kira hebad la dalam buat blog. . .macam-macam blog la dia buat.. . .tak taw la pulak kot-kot dia ada bukak blog untuk meniaga kea. . .hehehehe

secondly,aku nak ucapkan terima kasih kepada silent follower aku yang bernama Shukri Cuki yang rajin membaca entri-entri aku. . .
walupun tak berapa menarik cerita yang aku ceritakan, tapi dia tetap membaca setiap perkataan yang aku tulis. . .
dia nie memamng suka bace blog. . .ape jenis blog semua dia tau. . .tanya je lah nk cerita jenis macam mana t mesti dia bagi kan blog yang mengandungi unsur-unsur yang anda minat. . .heheheehehe thank you dude! ! !

last person, adalah orang yang membuatkan aku terjebak dalam dunia pembaziran masa nie. . .dia ialah Zara (memang nama sebenar) yang menybabkan aku berkobar-kobar untuk buat blog hanya satu sebab je iaitu dia memberi gelaran yang hampeh lagi menjijikkan. . .ape entah yang ada dalam kepala hotak dia time tu yang menyebabkan aku ni diberi gelaran sedemikan. . .btw thank beb coz ko punca segala-galanya. . .



so itu je lah untuk malam ketiga blog aku di penuhkan dengan cerita-cerita aku. . .


insya-Allah aku akan improve myself untuk meneroka lebih lagi tentang dunia ni dan jadikan blog ni tak bersawang, berlumut, berbusut ke bagai dan menjadikan cerita-cerita yang bakal aku tulis mendapat tempat di seluruh Malaysia ataupun seluruh dunia. . .
*terlebeyh over lak aku nie. . .hehehehe





1 comment: